لوله بازکنی عظیمیه

لوله بازکنی ورفع گرفتگی لوله عظیمیه

قسمت زانویی سینک ظرفشویی ، چاه توالت، چاه حمام، لوله فاضلابلوله فاضلاب به علت های مختلفی دچار گرفتگی می شود و در نتیجه باعث عدم کشش آب و فضولات می گردد.نیاز به لوله بازکنی

درآوردن اشیا از لوله طلاو... عظیمیه

درآوردن اشیاء از چاه,لوله بازکنی,تخلیه چاه,بیرون آوردن اشیا قیمتی از لوله,درآوردن گوشی از لوله توالت,درآوردن اشیاء و وسایل از لوله با دستگاه

تشخیص دقیق محل چاه عظیمیه

با امکانات مدرن و تجهیزات جدید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محل دقیق چاه فاضلاب شما را پیدا خواهیم کرد .

لوله بازکنی فاضلاب عظیمیه

به عمل کندن اصولی زمین با اهداف از پیش تعیین شده، توسط دست و یا توسط ابزار پیشرفته (هیلتی) حفر چاه نو می گویند.

شماره های تماس

همراه : 09105429688

تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی در عظیمیه

در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیم قرن تجریه در حال فعالیت می باشد. در کمترین زمان ممکن به شما شهروندان عزیز سرویس های مورد نظرتان را ارائه می دهد.
09105429688
خدمات فنی خدمات ونوس با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و با بهره گیری از امکانات و دستگا ههای روز دنیا ،در زمینه لوله بازکنی و خدمات حفر چاه و لجن کشی،لایروبی چاه و … توانسته سوابق درخشانی را جمع اوری نماید.

با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

ضمانت ما حسن انجام کارو  داشتن سابقه طولانی می باشد.

لوله بازکنی کرج

هرآنچه را  که از خدمات فنی خدمات ونوس عظیمیه می خواهید

تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب عظیمیه

تشخیص ترکیدگی لوله به کمک دستگاه نشت یاب حرفه ای , تشخیص پر شدن چاه فاضلاب , تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب و چاه آب با پیشرفته ترین دستگاه ها,تخلیه چاه فاضلاب به کمک دستگاه های مکانیزه , تعمیر چاه فاضلاب و … از خدمات تیم لوله بازکنی خدمات ونوس عظیمیه می باشد.

لایروبی چاه فاضلاب

به عمل خارج کردن خاک، سنگ . مواد جامد از چاه که باعث گرفتگی و پر شدن چاه می گردد لایروبی چاه گفته می شود.

پس از تخلیه چاه، جهت ترمیم و بازسازی اصطلاحا چاه مرده را زنده کنیم، باید مواد چسبیده به دیواره چاه را از بین ببریم

لوله کشی آب و فاضلاب

لوله کشی بدون هیچ ریخت و پاش و کثیف کاری را میتوانید به دست تعمیرکاران خدمات ونوس کرج بسپارید تا با بالاترین سرعت انجام دهند ، در هر منطقه ای که شما باشید میتوانید از خدمات ما در هر زمینه ای بهره مند شوید.

رفع بوی بد چاه و فاضلاب عظیمیه

بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه معمولا به دلیل پسماند غذاها ایجاد می شود. وقتی ظرف ها را می شویید باقی مانده غذاها در لوله ها گیر می کند و در طول زمان بوی تعفن وحشتناکی ایجاد می کند. باکتری ها و قارچ ها نیز باعث این بوی نامطبوع داخل لوله فاضلاب می شوند.رفع بوی بدچاه و فاضلاب را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

تخلیه چاه عظیمیه

شرکت فنی خدمات ونوس کرج فعال در زمینه تخلیه چاه عظیمیه، به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه می کند. این شرکت با دارا بودن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می کند.تخلیه چاه را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

رفع نم و رطوبت

همیشه سعی بر این بوده که دیوار های ساختمان را طوری ساخته  تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنند زیرا نم و رطوبت خسارت جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می کند.

لوله بازکنی یا رفع گرفتگی لوله عظیمیه

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور لوله بازکنی است که برخی آن را لوله بازکن برقی یا فنر برقی می گویند.لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا، لوله های مسی، لوله های پلیتن با فنر لوله بازکن و واتر جت و انواع دستگاه های پیشرفته

حفر چاه

در بسیاری در اوقات دیده شده چاهی که حفر شده بعد از چند وقت ریزش کرده و از بین میرود ، اما مهم تر از همه خطرات آن است که اگر عمیق هم باشد ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد

رفع گرفتگی توالت فرنگی

روش بازکردن لوله توالت فرنگی با فنر و دستگاه یا پمپ تراکم هوا و واتر جت یا بصورت روشهای خانگی انجام می شود. بازکردن لوله توالت فرنگی در شرایطی بسیار آسان  و راحت می باشد.

درباره شرکت خدمات فنی خدمات ونوس کرج

بارها گفته شده که محلول شیمیایی و به ویژه اسید بسیار خطرناک است و میتواند به دستگاه تنفسی شما آسیب برساند.

همچنین غلظت بالای این مواد به سادگی با خاصیت خورندگی سبب پوسیدگی و از بین رفتن اتصالات لوله کشی فاضلاب ساختمان شما می گردد که خسارات بسیار سنگینی را به بار خواهد آورد.

پیشنهاد ما در هر شرایط استفاده نکردن از این محلول ها است چرا که آسیب بیشتری نسبت به منفعتشان به شما وارد میکنند. بهترین کار استفاده از لوله بازکنی توالت با فنر برقی است.

لوله بازکنی کرج
0
رضایتمندی مشتریان
0
کیفیت خدمات
0
سرعت عمل
0%
قیمت مناسب

لوله بازکنی در عظیمیه

رفع گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی عظیمیه روشهای مختلفی دارد که هر یک از این روشها مخصوص گرفتگی های خاصی می باشد. یعنی هر گرفتگی روش لوله بازکنی خودش را دارد و برای حل مشکل باید از آن روش خاص استفاده کرد. گرفتگی های مختلف لوله ها روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی دارند که به بیان آنها خواهیم پرداخت.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که لوله فاضلاب شما گرفته باشد و نیاز به لوله بازکنی داشته باشد. روشهای مختلفی را تست می کنید اما مشکل شما حل نمی شود و به دنبال روشهای دیگری برای رفع گرفتگی لوله می گردید اما نیازی به این کار نیست زیرا تمام روشهای رفع گرفتگی لوله را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد. تمام روشهایی که با استفاده از آنها می توان گرفتگی لوله ها را رفع گرد و بدون صرف هزینه لوله بازکنی به هدف نهایی دست یافت.

علت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها شود. همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث انسداد لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است. در حالی که باید پیش از این به فکر چنین روزی بود از ورود آشغال به داخل لوله جلوگیری می کرد.

لوله بازکنی عظیمیه

لوله بازکنی عظیمیه 09105429688

با گرفتگی لوله افراد روشهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بتوانند آن را باز کنند اما در بسیاری از موارد موفق نمی شوند و بدون حل مشکل دست از کار می کشند. با ناراحتی و نگرانی شماره شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه را که قیمت ارزان تری دارد پیدا می کنند و با آنها تماس می گیرند. حال آن که آنها لوله بازکنهای غیرمجاز هستند که تنها مشکل شما را بیشتر می کنند. این لوله بازکن ها با دریافت هزینه مشکل شما را بصورت موقت حل می کنند و پس از چند روز مجددا لوله فاضلاب خواهد گرفت. اگر می خواهید گرفتگی لوله را توسط لوله بازکن باز کنید لازم است از شرکتهای مجاز و معتبر لوله بازکنی برای این کار استفاده کنید.

هزینه لوله بازکن عظیمیه چقدر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که هزینه نهایی پرداختی شما به سرویس‌کار لوله باز کن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ازجمله موارد زیر:

  1. مدت زمان صرف شده جهت رفع گرفتگی لوله
  2. اگر گرفتگی لوله سخت باشد. و مدت زمان بیش از حد معمول لازم باشد تا بتوان گرفتگی را رفع نمود. طبیعتاً هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.
  3. موارد گرفتگی لوله بیشتر از یک مورد باشد.
  4. نوع روش استفاده شده جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب

چاه بازکنی عظیمیه و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب در عظیمیه را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی عظیمیه هر نوع گرفتگی را برای شما رفع کنیم. لوله بازکنی جزء خدمات اصلی ماست و در این خدمت از نیروهای مجرب و متخصص در امر لوله بازکنی بکارگیری کرده ایم تا با بهبود کیفیت کار و کاهش دستمزد لوله بازکنی عظیمیه بتوانیم خدمات خوب و ارزانی را به شما همشهریان ارائه کنیم.

حل مشکل با ژنراتور لوله بازکنی

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی عظیمیه استفاده از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور لوله بازکنی است که برخی آن را لوله بازکن برقی یا فنر برقی می گویند. تفاوت آن با فنر لوله بازکن در برقی بودن آن است به این صورت که همان فنر لوله بازکنی به موتوری الکتریکی متصل شده و به کمک موتور دوران می کند که این موضوع باعث افزایش قدرت و کارایی آن شده است بطوری که هر نوع گرفتگی در داخل لوله را باز می کند. استفاده از ژنراتور برقی برای رفع گرفتگی های چاه توالت، کف شوی حیاط که ناشی از سنگ و خاک و آجر باشد و کف شوی حمام مفید است و هر نوع گرفتگی را باز می کند.

چاه بازکنی عظیمیه

چاه بازکنی عظیمیه

استفاده از ژنراتور نیز مانند استفاده از فنر دستی است با این تفاوت که با روشن کردن موتور دستگاه بصورت خودکار فنر را به دوران در می آورد و گرفتگی را رفع می کند. تقریبا تمام شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه از این نوع دستگاه ها دارند و برخی نیز از نوع سبک و قابل حمل آن که پیشرفته تر است استفاده می کنند. شرکتهای لوله بازکنی برای رفع انواع گرفتگی ها از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور استفاده می کنند.

دستگاه تراکم هوا نوع دیگر لوله بازکنی

بعد از ژنراتور دستگاه تراکم هوا کاربرد فراوانی دارد و در رفع گرفتگی لوله ها به ما کمک می کند. این دستگاه نیز همچون چاه بازکن عمل می کند با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود. برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها کاربرد دارد و تفاوت آن با فنر لوله بازکن در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های موجود در انتهای لوله را نیز باز کند.

لوله بازکن عظیمیه

لوله بازکن عظیمیه 09105429688

دستگاه تراکم هوا به این صورت کار می کند که دهانه آن را روی لوله فاضلاب قرار می دهند تا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه به داخل لوله هدایت شده و گرفتگی ها را رفع کند. دستگاه تراکم هوا نیز همچون ژنراتور لوله بازکنی کاربردهای فراوانی دارد و بسیاری از شرکتهای خدمات فنی و لوله بازکنی از آن جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنند. لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا بسیار آسان و سریع انجام می شود و کیفیت بالایی نیز دارد.

درآوردن انگشتر و گوشی از چاه فاضلاب

زیاد اتفاق می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند. در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.

زیاد اتفاق می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند. در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد. جهت آگاهی بیشتر باونوس تماس بگیرید 09105429688

علایم گرفتگی لوله فاضلاب عظیمیه

  • تخلیه کند آب در سرویس بهداشتی علایمی برگرفتگی یا پر شدن چاه
  • احساس بوی بد فاضلاب دلیلی بر خرابی سیفون و یا پر شدن چاه
  • تخلیه بسیار کند آب از سینک آشپزخانه
  • کف کردن زیر سینک دلیلی بر گرفتگی و نظارت و پاک کردن آشغال
  • رسوب گرفتن لوله فاضلاب و حمام بخصوص مناطقی که آب آنجا شور است
  • بالا زدن آب از سیفون آشپزخانه دلیلی بر گرفتگی مسیر لوله

تخلیه فاضلاب عظیمیه

تخلیه چاه عظیمیه یکی از اورژانسی ترین خدمات چاه فاضلاب در شهرهای بزرگ همچون عظیمیه می باشد. چرا که در بیشتر مناطق عظیمیه سیستم فاضلاب شهری، اگو به صورت کامل وجود ندارد. و یکی از مسائلی که امروزه در پایتخت با آن روبرو هستیم ، تخلیه چاه هنگام پر شدن چاه فاضلاب می باشد.

تخلیه چاه عظیمیه

تخلیه چاه عظیمیه

با سپردن کار تخلیه چاه عظیمیه به شرکت صدرا، این اطمینان را به شما می دهیم. به علت بی واسطه بودن خدمات با کمترین هزینه و در کمترین زمان خدمات دریافت خواهید کرد. فقط بایک تماس آماده اعزام تانکر تخلیه چاه عظیمیه به سراسر مناطق عظیمیه هستیم.

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

عمر مفید و کارکرد چاه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زمین های ماسه ای خاک قدرت زه کشی بالایی دارد. که معمولاً چاه به زودی پر نمی شود. در زمین های رسی از طرفی منافذ خاک جهت جذب آب کم هست. و از طرف دیگر به علت رسوب انواع مواد بر جداره چاه فاضلاب ، احتمال پر شدن چاه افزایش می یابد.

  1. بوی بد فاضلاب و پیچیدن بوی بد فاضلاب در داخل ساختمان بدون علت خاص
  2. باز نشدن گرفتگی باز نشدن گرفتگی توالت فرنگی و یا سنتی، کفشور های مربوط به چاه
  3. مشاهده حشرات مشاهده شدن حشراتی موزی مثل سوسک و یا پیدا شدن حشرات در توالت و حمام یا آشپزخانه
  4. چاه قدیمی، چاه قدیمی باشد. و برای مدت زمان طولانی تخلیه نشده باشد

علل زود پر شدن چاه فاضلاب

یکی از علل ساده و اولیه زود پر شدن چاه فاضلاب مصرف زیاد آب در ساختمان است. همواره پیشگیری بهتره. می توانید با صرفه جویی در مصرف آب از هزینه های تخلیه چاه جلوگیری کنید. مخصوصا به کودکان آموزش ها و توصیه های لازم درباره مصرف درست و کمتر را بدهید. چون معمولاً کودکان اگر نظارتی بر آنها نباشد، در مصرف آب زیاده روی می کنند.

  • در هنگام شستشو موادی مانند انواع شوینده ها و چربی وارد چاه فاضلاب می شود. این مواد در کف و روی دیواره چاه فاضلاب رسوب می کنند. در بلند مدت این رسوبات مانع از جذب آب فاضلاب می شود.
  • ریختن باقی مانده و چربی و روغن غذا به داخل سینک

 

لوله بازکنی محمد شهر

لوله بازکنی عظیمیه

ممکن است هر کسی در منزل خود نیاز به لوله بازکنی پیدا کند این شرایط ربطی به قدیمی بودن خانه و یا نو بودن ندارد و ممکن است برای هر خانواده ای پیش آید.
شرکت لوله بازکنی ونوس دارای بخش های متعددی از جمله لوله بازکنی، تخلیه چاه می باشد.
شرکت ونوس از سال1388فعالیت خود را به صورت یک شرکت خدماتی آغاز نموده است.
ما دارای ماشین‌آلات سنگین بسیاری و همچنین نیروهای بسیار متخصص که دوره های مربوط به لوله بازکنی ،تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی و غیره رااز مراکز معتبر دریافت نموده اند.
این شرکت زیر مجموعه اتحادیه میباشد و تمامی قیمت های خود را پایین‌تر از قیمت اتحادیه به مشتریان اعلام می نماید تا رضایت مندی بیشتر مشتریان با توجه به شرایط تورمی جامعه را ایجاد نماید .
شرکت ونوس دارای گواهینامه های بین المللی مربوط به سیستم مدیریت فرایند و همچنین ایزو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ می باشد.
تمامی فعالیتهای این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی که هیچ گونه آسیبی  به لوله چاه و غیره نمی رساند.
تمامی پرسنل این شرکت دارای بیمه های مسئولیت و حوادث میباشند و همچنین مجوز فعالیت در حوزه های فوق برای تمامی پرسنل ساده شده است .
شرکت ونوس تمامی پرسنل خود با منظم به تزریق واکسن کرونا و همچنین آزمایشات هفتگی  جهت تشریف این بیماری نموده است.
لوله باز کنی در محله های مختلف شهر کرج از جمله محله های شمال شهر و شرق و غرب و جنوب و مرکزی در محدوده ی کاری این شرکت است.

لوله بازکنی

هزینه های لوله بازکن عظیمیه

هزینه های لوله بازکنی عظیمیه با توجه به مشکلات ایجاد شده برای لوله فاضلاب شما متفاوت خواهد بود.
در شرایطی ممکن است مشکل گرفتگی لوله شما مربوط به کل ساختمان و یا تنها منزل شما باشد در چنین شرایطی خدمات برای شما تفاوت خواهد بود.
در ادامه این تفاوت هزینه های ارائه شده نیز یکسان نمی باشد.
چنین گاهی ممکن است مشکل مربوط به گرفتگی لوله های  عظیمیه کرج شما بسیار سخت و غیرقابل حل واقع شود.
در چنین حالتی خدمات باید به صورت پیشرفته و طی ساعت های متوالی انجام شود تا مشکل به وجود آمده برای شما به صورت کامل از بین برود.

قیمت لوله باز کنی عظیمیه کرج

هزینه باز کردن لوله عظیمیه کرج بستگی به نوع کاری که لوله باز کن انجام میدهد تعیین میشود. همچنین اگر مدت زمان باز کردن لوله طولانی شود باعث افزایش هزینه می‌شود. قیمت های هر کاری که لوله باز کن عظیمیه انجام میدهد توسط اتحادیه از قبل تعیین شده است.

خدمات لوله بازکنی عظیمیه کرج

تخلیه چاه با دستگاه مکنده قوی انجام میشود.

لوله بازکنی به صورت فوری و شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

لوله بازکنی عظیمیه انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف می‌کند.

لوله باز کنی عظیمیه علاوه بر برطرف کردن گرفتگی ها کار لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان را انجام میدهد.

تشخیص ترکیدگی لوله عظیمیه با دستگاه توسط لوله باز کنی انجام میشود.

نم و رطوبتی که در ساختمان  ایجاد شده است را برطرف میکند.

گرفتگی سرویس ایرانی و فرنگی را برطرف می‌کند.

کار حفر چاه فاضلاب و ترمیم و تعمیر چاه را هم انجام میدهد.

می‌تواند بوی بد فاضلاب را برطرف کند.

 

فهرست
تماس باما