لوله بازکنی ماهدشت

لوله بازکنی ورفع گرفتگی لوله

قسمت زانویی سینک ظرفشویی ، چاه توالت، چاه حمام، لوله فاضلاب به علت های مختلفی دچار گرفتگی می شود و در نتیجه باعث عدم کشش آب و فضولات می گردد.نیاز به لوله بازکنی

درآوردن اشیا از لوله طلاو...

درآوردن اشیاء از لوله فاضلاب و چاه,لوله بازکنی,تخلیه چاه,بیرون آوردن اشیا قیمتی از لوله,درآوردن گوشی از لوله توالت,درآوردن اشیاء و وسایل از لوله با دستگاه

تشخیص دقیق محل چاه

با امکانات مدرن و تجهیزات جدید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محل دقیق چاه فاضلاب شما را پیدا خواهیم کرد .

لوله بازکنی فاضلاب ماهدشت

به عمل کندن اصولی زمین با اهداف از پیش تعیین شده، توسط دست و یا توسط ابزار پیشرفته (هیلتی) حفر چاه نو می گویند.

شماره های تماس

همراه : 09105429688

تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی در ماهدشت

در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیم قرن تجریه در حال فعالیت می باشد. در کمترین زمان ممکن به شما شهروندان عزیز سرویس های مورد نظرتان را ارائه می دهد.
09105429688
خدمات فنی خدمات ونوس با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و با بهره گیری از امکانات و دستگا ههای روز دنیا ،در زمینه لوله بازکنی و خدمات حفر چاه و لجن کشی،لایروبی چاه و … توانسته سوابق درخشانی را جمع اوری نماید.

با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

ضمانت ما حسن انجام کارو  داشتن سابقه طولانی می باشد.

لوله بازکنی کرج

هرآنچه را  که از خدمات فنی خدمات ونوس کرج می خواهید

تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب ماهدشت

تشخیص ترکیدگی لوله به کمک دستگاه نشت یاب حرفه ای , تشخیص پر شدن چاه فاضلاب , تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب و چاه آب با پیشرفته ترین دستگاه ها,تخلیه چاه فاضلاب به کمک دستگاه های مکانیزه , تعمیر چاه فاضلاب و … از خدمات تیم لوله بازکنی خدمات ونوس کرج می باشد.

لایروبی چاه فاضلاب

به عمل خارج کردن خاک، سنگ . مواد جامد از چاه که باعث گرفتگی و پر شدن چاه می گردد لایروبی چاه گفته می شود.

پس از تخلیه چاه، جهت ترمیم و بازسازی اصطلاحا چاه مرده را زنده کنیم، باید مواد چسبیده به دیواره چاه را از بین ببریم

لوله کشی آب و فاضلاب ماهدشت

لوله کشی بدون هیچ ریخت و پاش و کثیف کاری را میتوانید به دست تعمیرکاران خدمات ونوس کرج بسپارید تا با بالاترین سرعت انجام دهند ، در هر منطقه ای که شما باشید میتوانید از خدمات ما در هر زمینه ای بهره مند شوید.

ما برای رفع گرفتگی و باز کردن آن ، از انواع دستگاه های لوله بازکنی فنری و تراکم هوا استفاده می کنیم

دستگاه لوله بازکنی و چاه بازکنی

رفع بوی بد چاه و فاضلاب کرج

بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه معمولا به دلیل پسماند غذاها ایجاد می شود. وقتی ظرف ها را می شویید باقی مانده غذاها در لوله ها گیر می کند و در طول زمان بوی تعفن وحشتناکی ایجاد می کند. باکتری ها و قارچ ها نیز باعث این بوی نامطبوع داخل لوله فاضلاب می شوند.رفع بوی بدچاه و فاضلاب را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

تخلیه چاه

شرکت فنی خدمات ونوس کرج فعال در زمینه تخلیه چاه کرج، به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه می کند. این شرکت با دارا بودن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می کند.تخلیه چاه را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

رفع نم و رطوبت

همیشه سعی بر این بوده که دیوار های ساختمان را طوری ساخته  تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنند زیرا نم و رطوبت خسارت جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می کند.

لوله بازکنی یا رفع گرفتگی لوله کرج

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور لوله بازکنی است که برخی آن را لوله بازکن برقی یا فنر برقی می گویند.لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله هایگرفتگی لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا، لوله های مسی، لوله های پلیتن با فنر لوله بازکن و واتر جت و انواع دستگاه های پیشرفته

حفر چاه

در بسیاری در اوقات دیده شده چاهی که حفر شده بعد از چند وقت ریزش کرده و از بین میرود ، اما مهم تر از همه خطرات آن است که اگر عمیق هم باشد ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد

رفع گرفتگی توالت فرنگی

روش بازکردن لوله توالت فرنگی با فنر و دستگاه یا پمپ تراکم هوا و واتر جت یا بصورت روشهای خانگی انجام می شود. بازکردن لوله توالت فرنگی در شرایطی بسیار آسان  و راحت می باشد.

شاید به سرویسکار لوله بازکنی ماهدشت کرج نیاز داشته باشید.

اگر به خدمات لوله بازکنی ماهدشت کرج نیاز پیدا کرده اید ، دو راهکار به ذهنتان خواهد رسید. خودتان گرفتگی را باز کنید یا از سرویسکار کمک بگیرید

تماس مستقیم با سرویسکار لوله بازکنی ماهدشت کرج

اگر گزینه دوم یعنی کمک از سرویسکار را انتخاب کردید ، ونوس با قیمت مناسب ، سریع و با تجهیزات کامل در خدمت شماست . شما می توانید به صورت مستقیم با09105429688

قیمت خدمات لوله بازکنی ماهدشت کرج ؟

ابتدا قیمت اتحادیه لوله بازکنی :09105429688

بهتر است بدانید که اتحادیه ای تحت عنوان اتحادیه لوله بازکنی یا تخلیه چاه وجود ندارد. قیمت های این نوع خدمات توسط اتحادیه آهنگران و هر ساله اعلام می شود.

قیمت لوله بازکنی ونوس

گروه ونوس جهت جذب مشتریان دائمی بیشتر همیشه با کمترین قیمت ممکن ، خدمات خود را ارائه می دهد.

این قیمت به فاکتورهای مختلفی مانند : نوع گرفتگی (توالت ، حمام ، سیمان و … ) و متراژ فنر مورد نیاز ، سال و  … بستگی دارد.

بنابراین برای اطلاع از قیمت روز و دقیق و مقطوع ، با لوله بازکنی09105429688-

درباره شرکت خدمات فنی خدمات ونوس کرج

بارها گفته شده که محلول شیمیایی و به ویژه اسید بسیار خطرناک است و میتواند به دستگاه تنفسی شما آسیب برساند.

همچنین غلظت بالای این مواد به سادگی با خاصیت خورندگی سبب پوسیدگی و از بین رفتن اتصالات لوله کشی فاضلاب ساختمان شما می گردد که خسارات بسیار سنگینی را به بار خواهد آورد.

پیشنهاد ما در هر شرایط استفاده نکردن از این محلول ها است چرا که آسیب بیشتری نسبت به منفعتشان به شما وارد میکنند. بهترین کار استفاده از لوله بازکنی توالت با فنر برقی است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه فردیس کرج.09105429688
لوله بازکنی کرج
0
رضایتمندی مشتریان
0
کیفیت خدمات
0
سرعت عمل
0%
قیمت مناسب

لوله بازکنی ماهدشت 9105429688

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی ماهدشت با کادر مجرب و کمتر از نیم ساعته به سراسر ماهدشت و حومه می باشد کافیست با ما تماس بگیرید. بیشترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب آشپز خانه یا لوله فاضلاب لباسشویی این است روغن وغذای ته مانده ظروف وکولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاضلاب ته نشین شده وبه مرور زمان روی هم انباشته میشود و لوله شروع به بستن روسوب می کندومسیر لوله باریک شده و باعث گرفته شدن مسیر میشود .

  • لوله بازکنی ماهدشت همراه با ضمانت شرکت کوروش فوری
  • بکارگیری لوله بازکنی ماهدشت جهت باز کردن انواع لوله ها در انواع سایزها
  • ارائه انواع خدمات ساختمانی در سراسر ماهدشت توسط افراد متخصص
  • چاه بازکنی ماهدشت در سراسر مناطق ماهدشت و حومه
  • تشخیص مکان دقیق چاه و همچنین باز و بسته کردن درب چاه فاضلاب
  • لوله بازکنی در تمامی منطقه ماهدشت و تعمیر کاری موتور خانه و شوفاژ
  • تشخیص مکان دقیق محل گرفتگی لوله حمام و دستشویی

برای جلو گیری از این مشکل بهتر است که هر دو سال یک بار لوله فاضلاب فنر زده ومسیر لوله شستشو داده شود .یکی دیگر از علت های گرفتگی لوله وکف شور نداشتن طوری دهانه کف شور وافتادن اشغال داخل سیفون می باشد

فاکتورهای مهم در قیمت لوله بازکنی ماهدشت

  • میران گرفتگی لوله: بسته به اینکه چه میزان گرفتگی لوله وجود دارد هزینه چاه بازکنی ماهدشت متفاوت خواهد بود.
  • دستگاه و تجهیزات لوله بازکنی: گرفتگی لوله ممکن است با یک محلول ساده شیمیایی برطرف شود که هزینه پایین دارد اما در برخی مواقع از ابزارهای متفاوت در رفع گرفتگی لوله استفاده می شود که هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.
  • نوع گرفتگی لوله یا چاه: نوع گرفتگی لوله بر قیمت لوله بازکنی ماهدشت موثر است اگر گرفتگی با اجسام سخت باشد هزینه آن متفاوت است.
  • مشخص نبودن محل و علت گرفتگی لوله: اگر علت گرفتگی لوله مشخص نباشد که با اجسام سخت گرفتگی انجام شده یا یک گرفتگی معمولی می باشد امکان این که هزینه برای علت گرفتگی لوله دریافت شد وجود دارد.
  • لوله بازکنی با خرابی یا بدون خرابی: گرفتگی لوله که سطحی باشد و بدون خرابی انجام شود هزینه متفاوتی نسبت به رفع گرفتگی با خرابی دارد معمولا در باز کردن با خرابی هزینه تعمیر خرابی جدا حساب می شود.
  • استفاده از محلول شیمیایی: در بعضی از موافع بسته به نوع گرفتگی لوله بازکن از محلول شیمیایی استفاده میکند که هزینه لوله بازکني و چاه باز کنی متفوت خواهد بود.
  • هزینه رفت و آمد: البته در سایت ما لوله بازکنی سیار وجود دارد که نزدیک منطقه شماست و همین باعث کم شدن هزینه رفت و آمد می شود.
  • مدت زمان انجام کار برای باز کردن چاه

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

دلایل مختلفی برای گرفتگی چاه و لوله بازکنی ماهدشت وجود دارد. عدم رعایت مسائل بهداشتی مربوط به لوله‌های فاضلاب، ریختن باقی‌مانده مواد غذایی، ریختن مو، دستمال کاغذی و … باعث گرفتگی‌های مختلف در لوله شده و نیاز به چاه بازکنی ماهدشت احساس می‌شود. گرفتگی لوله‌ها ممکن است برای انواع لوله‌ها اتفاق بیفتد؛ که باید توسط متخصص لوله بازکنی (لوله بازکن) یا کسی که به اندازه کافی با شغل لوله بازکن ماهدشت آشنایی دارد؛ با بهترین روش‌ها (دستگاه لوله بازکنی) انجام شود. شما می‌توانید خدمات لوله بازکنی ماهدشت و شهرستان‌ها به تیم متخصص لوله بازکنی تخلیه چاه و چاه بازکنی شرکت کوروش بسپارید.

برای جلوگیری از گرفتگی لوله می‌توانید از ورود مواد زائد جلوگیری نمایید. پس برای سینک ظرفشویی توری قرار دهید. همچنین با استفاده از چاه بست در حمام می‌توانید از ورود اشیاء به چاه جلوگیری نمایید.همچنین قبل از جدی ترشدن گرفتگی لوله فاضلاب، کمی آب جوش درون لوله سینک ظرفشویی بریزید تا بافت‌های چربی که به جداره‌های لوله چسبیده و مواد زاید درون لوله شسته شوند. بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود .

لوله های فاضلاب می گیرند و لازم است کسی گرفتگی آنها را باز کند و این مراحل تبدیل به یک عادت شده که وقتی لوله فاضلاب می گیرد باید با لوله بازکن یا شرکت لوله بازکنی ماهدشت تماس گرفته شود. اصلا از خود پرسیده اید که چرا لوله فاضلاب می گیرد؟ چه اتفاقی داخل لوله رخ می دهد که مسیر آب مسدود می شود؟ چه چیزی باعث گرفتگی لوله ها می شود؟ و چندین سوال دیگر که برای دریافت پاسخ آن لازم است این مطلب را تا انتها بخوانید تا برایتان روشن شود که چرا لوله فاضلاب می گیرد و چرا به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله نیاز داریم.

دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید

گرفتگی لوله های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آب و فاضلاب به شمار می آید و روزانه تعداد زیادی از لوله های فاضلاب در همین تهران می گیرد و شرکتهای فنر زنی لوله در ماهدشت برای رفع گرفتگی آنها اعزام می شوند. یعنی گرفتگی لوله ها تا این حد عادی شده که تعداد زیادی شرکت دارای سرویس کاران مختلف برای رفع آنها جمع شده اند و روزانه طبق عادت گرفتگی آنها را رفع می کنند. اما ما قصد داریم این عادت را تغییر دهیم و به شما بگوییم که چرا لوله ها می گیرند و اصلا چرا باید با لوله بازکن تماس بگیریم.

  • نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب
  • پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان
  • تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی
  • بالا زدن آب سرویس بهداشتی
  • گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • وجود حشرات موزی در ساختمان

بهترین راه برای چاه بازکنی ماهدشت

خیلی از افراد برای بازکردن لوله‌ها از روش‌های سنتی مانند سرکه و جوش‌شیرین استفاده می‌کنند. اسید لوله‌بازکنی، پودر لوله‌بازکنی، مایع لوله‌ بازکنی و به‌صورت کلی استفاده از مواد شیمیایی برای باز کردن لوله‌ها نیز یکی از روش‌های مرسوم و البته خطرناک برای رفع گرفتگی‌ لوله‌ها است؛ زیرا احتمال تماس بدن با مواد شیمیایی و یا استنشاق بوی آن‌ها بسیار خطرآفرین است، اما وقتی‌که گرفتگی لوله‌ها شدید باشد، هیچ‌کدام از این روش‌ها کارساز نیستند و حتما باید از یک متخصص با تجهیزات مدرن استفاده کنید تا با استفاده از تجهیزات کامل همچون فنر لوله‌بازکنی، گرفتگی لوله‌ها به‌خوبی رفع شوند.

چرا نباید برای باز کردن گرفتگی لوله از اسید استفاده کرد؟

بدترین روشی که بعضی ها در این مواقع انجام میدهند این است که سریع یک محلول لوله بازکنی یا اسید در لوله میریزند که کار عاقلانه ای نیست. چون اولا درون لوله پر از آب است که با ریختن اسید، اسید رقیق و قدرت خود را از دست میدهد. اگر هم اثر کند به اندازه یک سوراخ کوچک باز و بعدا دوباره کیپ میشود.اگر لوله باز باشد و اسید ریخته شود، اسید با سرعت از لوله رد شده مجالی برای اثر گذاشتن ندارد. اسید در شتر گلو و اتصالات مانده و چسپ اتصالات را باز کردن و لوله به طبقه پایین آب خواهد داد و هزینه شما را چندین برابر خواهد کرد.پس به هیچ عنوان از اسید استفاده نکنید. اگر به این مشکلات برخورد کردید سریعا یک لوله بازکنی ماهر را خبر کرده تا لوله شما را با زدن فنر باز و حتما رسوب و چربی گیری کند تا حداقل شش هفت ماه ای از گرفتگی خلاص شوید.

چرا لوله بازکنی ماهدشت را نباید خودمان انجام دهیم؟

بسیاری از افراد هستند که وقتی سینک ظرفشویی ، لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ، لوله ی فاضلاب حمام دچار گرفتگی می شود سریع خودشان دست به کار می شوند و می خواهند لوله بازکنی را خودشان انجام دهند ولی نمی دانند چه خطراتی در این کار وجود دارد. اولین خطری که ممکن است ضرر بسیار زیادی به شما وارد کند این است که وقتی از محلول های اسیدی استفاده می کنید وقتی می خواهید داخل لوله بریزید ممکن است یک قطره اش روی بدن یا چشمتان بریزید آن موقع است که متوجه می شوید که کارتان بسیار اشتباه بوده است.

پس خطر را به جان نخرید و برای چاه بازکنی ماهدشت با شرکت های ماهر که در این زمینه فعالیت می کنند تماس بگیرید. اگر هم نگران هزینه ها هستید لازم نیست نگرانی داشته باشید شرکت های حرفه ای که در این زمینه فعالیت می کنند هزینه هایی پیشنهاد می کنند که توانایی پرداخت آن را داشته باشید. پس نگران هزینه نباشید ، جان خودتان با ارزش تر از پول است.

انواع روش های لوله بازکن ماهدشت

برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب روشهای متفاوتی وجود دارد که با توجه به نوع گرفتگی لوله ها باید از روشهای متفاوتی استفاده کرد یک سرویس کار با تجربه وقتی در محل کار حاضر می شود باید بداند که از کدام روش جهت لوله بازکنی ماهدشت استفاده می نماید ما در این مقاله سعی داریم شما را با انواع لوله بازکنی ماهدشت آشنا نماییم امیدواریم که بتوانیم مطالب سودمند به شما همشهریان گرامی ارائه کنیم

دستگاه لوله بازکنی برقی

فنر لوله بازکن برای باز کردن گرفتگی های سخت مانند لوله توالت،حمام،حیاط و … استفاده می شود. فنر لوله بازکن از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور لوله بازکن فنری وسیله ای به شکل دریل می باشد که فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله باز کن هم فنری متناسب با لوله می باشد که بایستی انعطاف لازم را داشته باشد تا درون خمیدگی لوله بتواند خم بشود. به منظور استفاده از این دستگاه بایستی فنر را به سر دریل یا موتور مخصوص متصل کرد و سر فنر را درون لوله فرو ببرد. به دنبال آن موتور را روشن می کنیم تا فنر شروع به چرخیدن کند. زمانی که موتور روشن شد و فنر لوله باز کن به چرخش در آمد، به آهستگی فنر را به درون لوله فشار بدهید. این عمل را تکرار کنید تا فنر به مقدار بیشتری درون لوله وارد شود و به قسمت گرفتگی لوله برسد.

دستگاه لوله بازکنی ماهدشت برای باز کردن انواع لوله های فاضلاب بکار میرود. این دستگاه با داشتن ظاهری مناسب کار را برای باز کردن لوله ها آسان کرده و در کل از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور قدرت لازم را برای طی کردن مسیر لوله تامین می کند و فنر با قدرتی که از موتور میگیرد باعث می شود لوله مسیر را با قدرت زیاد طی کرده و جاهایی که دچار گرفتگی لوله است را به خوبی باز می کند.

  • حمل راحت و آسان به محل کار برای انجام لوله بازکنی ماهدشت
  • استفاده از برق شهری برای کارکردن لوله بازکنی ماهدشت
  • باز کردن انواع لوله های سخت جهت چاه بازکن ماهدشت
  • فنر های مختلف در انواع سایز جهت باز کردن چاه فاضلاب
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی جهت چاه بازکنی ماهدشت
  • جمع کننده فنر برای جلوگیری از خطر لوله بازکن ماهدشت
  • سرعت عمل در باز کردن انواع گرفتگی و چاه بازکن ماهدشت
  • قابل استفاده در شرکت های لوله بازکنی

لوله بازکنی با تراکم هوا

اگر دلیل گرفتگی لوله ی فاضلاب انباشتگی خاک داخل لوله باشد، در اینطور مواقع از لوله باز کن تراکم هوا برای باز کردن لوله استفاده می شود. نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه فشرده شده و مقداری فشار درون دستگاه توسط عقربه نمایش داده می شود. با قرار دادن دهانه این وسیله بر رویه دهانه لوله و کشیدن اهرم دستگاه لوله باز کن، هوایی که داخل دستگاه به شکل فشرده است وارد لوله می شود و گرفتگی های داخل لوله را مجبور به حرکت می کند.برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها کاربرد دارد و تفاوت آن با فنر لوله بازکن در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های موجود در انتهای لوله را نیز باز کند. دستگاه تراکم هوا به این صورت کار می کند که دهانه آن را روی لوله فاضلاب قرار می دهند تا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه به داخل لوله هدایت شده و گرفتگی ها را رفع کند

لوله بازکنی با مواد شیمیایی

لوله بازکنی های شیمیایی محلولاتی هستند که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله از بین می‌ رود و مجرای لوله باز می‌ شود. باریختن مقدار کافی از این مواد به داخل لوله، امکان باز شدن گرفتگی داخل لوله وجود دارد. باید دانست که سرعت اثر کردن لوله باز کن های شیمیایی کند بوده و دارای مضراتی برای لوله ها هم هست. که از مهمترین آن می توان به باز شدن اتصالات لوله را نام برد که با گذشت زمان باعث نشتی آب می شود ما این روش را پیشنهاد نمی کنیم.

لوله بازکنی با واترجت

این دستگاه پیشرفته برای گرفتگی های شدید بسیار کاربردی بوده و با استفاده از این دستگاه پیشرفته می توانید سریعا مشکل خود را برطرف کنید. در برخی موارد فشار خروج آب از این دستگاه را بقدری بالا می برند که میتواند فلزاتی مانند آلومینیوم را بخوبی برش دهد.در برخی مواقع ریشه های درختان می توانند باعث شکستگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب شوند در این موارد نیز می توان از دستگاه واتر جت جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده نمود.

از دستگاه واتر جت جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب، که بر اثر جرم و چربی گرفته شده استفاده می شود. بطور مثال در تعمیرگاه ها به علت استفاده از مواد روغنی و یا رستوران ها که شستشوی ظروف بسیار بیشتر از منزل است و همچنین تخلیه روغن باقی مانده در ظروف در لوله فاضلاب، دلیل اصلی اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب در این مکان ها می باشد. جرم و چربی ناشی از شستشو در دیواره لوله فاضلاب نشسته و باعث کاهش سرعت خروج آب از لوله می شود.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله ها را از چند طریق میتوان متوجه شد. اولین علامت آن بوی بد فاضلاب است. اگر در هنگام ریختن آب در سینک ظرفشویی متوجه بوی بد فاضلاب میشوید احتمالا چربی لوله را گرفته و باید هر چه سریعتر فکری به حال آن بکنید. تخلیه نشدن سریع سینک ظرفشویی علامت دیگر گرفتگی لوله هاست. اگر در هنگام شستشو آب از زیر سینک یا لباسشویی بیرون می زند نیز نشانه گرفتگی لوله هاست.

آب تیره

یکی از علائم اصلی گرفتگی لوله فاضلاب، جمع شدن آب در کف حمام، توالت و مناطق دیگر است. این اتفاق زمانی می‌افتد که بخواهید آب را تخلیه کنید اما به دلیل مسدود شدن لوله فاضلاب، جایی برای رفتن آب وجود ندارد. از آنجا که مواد زائد زیادی با هم مخلوط می‌شوند، آب معمولاً تیره، بدبو و ظاهری ناخوشایند خواهد داشت. در این زمان اگر آب تیره بالا بیاید، مشکل از لوله شترگلو است که در آن مواد گیر افتاده‌اند و باعث بالا زدن فاضلاب شده‌اند.

تخلیه آهسته

یک دقیقه وقت بگذارید و به زهکشی‌های خانه خود فکر کنید. بیشتر گرفتگی‌های لوله فاضلاب به طور ناگهانی، 100 درصد از لوله را مسدود نمی‌کنند. در عوض، مواد زائد با گذشت زمان جمع شده و باعث می‌شوند بیش از پیش باعث جمع شدن آب شوند. معمولاً اولین تخلیه آهسته مربوط به زهکشی توالت است. وقتی توالت را شستشو می‌دهید، ممکن است قبل از تخلیه سریع، آب برای لحظه‌ای در آنجا متوقف شود. سپس به سراغ فاضلاب حمام و آشپزخانه بروید و مشکل اصلی را بررسی کنید.

  • اگر احساس می‌کنید در هنگام شتسشوی زیاد بوی فاضلاب در آشپزخانه می‌پیچد، باید بدانید که لوله چربی گرفته در حال کیپ شدن است و باید از انواع روش باز کردن لوله فاضلاب استفاده کنیم.
  • اگر آب سینک سخت تخلیه نمی‌شود، نیز نشانه گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه است و باید با روش‌های مناسب، به باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه بپردازیم. باز کردن لوله سینک ظرفشویی، از مواردی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
  • اگر متوجه شدید در هنگام شستشو، آب از زیر سینک ظرفشویی در کف می‌ریزد، نشانه گرفتگی لوله فاضلاب است. پس باید سراغ مورد مناسبی از روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه برویم.

بهترین مرکز خدمات دهی لوله بازکنی در ماهدشت

شرکت ونوس با داشتن با تجربه ترین افراد در زمینه لوله بازکنی ماهدشت به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای فنی و تخصصی محسوب می شود. از ویژگی های ممتاز این شرکت شبانه روزی بودن می باشد شرکتی می باشد که حتی در ایام تعطیلات رسمی نیز باز می باشد. و یکی دیگر از ویژگی های شاخص این شرکت انجام کار لوله بازکنی ماهدشت در بالاترین کیفیت و دریافت حق قیمت منصفانه است.برای آگهی بیشتر می توانید به شرکت خدمات فنی و نوس مراجه کنید.

خدمات با کیفیت این مجموعه سبب شده تا سرویسکاران مجرب و حرفه ای آموزش ببینند و کارها را با کیفیت عالی انجام دهند. تجربه و تخصص منحصر به فرد شرکت کوروش باعث شده تا پروژه های کوچک و بزرگ با موفقیت به اتمام برسند. تجربه بالای نیروهای فنی به مشتریان این اطمینان را میدهد که بدون هیچ آسیبی به ساختمان، مشکلشان برطرف شود. بهترین شرکت های لوله بازکنی ماهدشت را بشناسید

شاید با خود بگویید کیفیت انجام کار در لوله بازکنی ماهدشت به چه دردی میخورد؟! فرض کنید لوله منزلتان گرفته و شما فردی را برای فنر زدن آورده اید. اگر فرد مورد نظر در کار خود حرفه ای نباشد و لوله را کامل باز نکند، چه اتفاقی می افتد؟ قطعا پس از چند روز دوباره لوله خواهد گرفت و شما با دردسر های بوی بد فاضلاب و بالا زدن چاه رو به رو خواهید شد

از دیگر ویژگی های آقای چاه بازکنی ماهدشت میتوان به ارائه خدمات 24 ساعته اشاره نمود. در حقیقت این مجموعه برای رفاه حال شهروندان عزیز، نیروهای زبده خود را بصورت شبانه روزی به محل اعزام می کند. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید میتوانید بدون نگرانی، با شرکت تماس بگیرید

صادق بودن ،سرویس رایگان ،پشتیبانی ۲۴ ساعته،ابزار کافی،هزینه پایین ، لوله بازکنی ارزان باعث شده این شرکت آمادگی خود را جهت رضایت مشتریان و مشاوره رایگان برای درست کردن و باز کردن لوله های ساختمان ها و شرکت ها به شما را اعلام می کند و آماده هر گونه پاسخگویی می باشد در شرکت خدماتی لوله بازکنی ارزان با توجه به امکانات پیشرفته و کارشناسان مجرب جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و عملیات چاه بازکنی ماهدشت را بدون هیچ خسارتی انجام می دهند.

  • وقت شما گرانبها و ارزشمند است، ما با برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام کار در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازیم و نسبت به آن متعهد هستیم.

  • همفکری و مشارکت

    یکی از خدمات شرکت کوروش در انجام کار مشارکت و همفکری می باشد که در انجام پروژه های بزرگ برای انجام هر چه بهتر کارها با کارشناسان مشارکت می کند

  • رضایت مندی

    میزان رضایتمندی مشتریان گرامی از کار انجام شده اولین اولویت شرکت خدماتی و مهندسی کوروش می باشد که شعار ما رضایتمندی بیشتر = مشتری بیشتر

  • حق الزحمه

    نحوه پرداخت حق الزحمه و همچنین میزان پرداخت بصورت توافقی و بر اساس میزان کار انجام شده می باشد که ملاحظه رضایت قلبی و رعایت انصاف اولویت ماست.

  • پیشرو در موفقیت ها

    این شرکت با توجه به داشته افراد متخصص و با تجربه بیشترین موفقیت ها را کسب نموده است که این موضوع نشان دهنده میزان توجه ما می باشد.

  • نظافت بعد از انجام کار

    پاکسازی محل کار انجام شده توسط پرسنل شرکت کوروش و جلب رضایت مشتریان گرامی از کار انجام شده و جلوگیری از کثیف کاری در انجام کار

  • شبانه روزی بدونه تعطیلی

    این شرکت بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد و در همه مواقع حتی ایام تعطیلات رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت 24 ساعته است

لوله بازکنی ماهدشت

ممکن است هر کسی در منزل خود نیاز به لوله بازکنی پیدا کند این شرایط ربطی به قدیمی بودن خانه و یا نو بودن ندارد و ممکن است برای هر خانواده ای پیش آید.
شرکت لوله بازکنی ونوس دارای بخش های متعددی از جمله لوله بازکنی، تخلیه چاه می باشد.
شرکت ونوس از سال1388فعالیت خود را به صورت یک شرکت خدماتی آغاز نموده است.
ما دارای ماشین‌آلات سنگین بسیاری و همچنین نیروهای بسیار متخصص که دوره های مربوط به لوله بازکنی ،تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی و غیره رااز مراکز معتبر دریافت نموده اند.
این شرکت زیر مجموعه اتحادیه میباشد و تمامی قیمت های خود را پایین‌تر از قیمت اتحادیه به مشتریان اعلام می نماید تا رضایت مندی بیشتر مشتریان با توجه به شرایط تورمی جامعه را ایجاد نماید .
شرکت ونوس دارای گواهینامه های بین المللی مربوط به سیستم مدیریت فرایند و همچنین ایزو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ می باشد.
تمامی فعالیتهای این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی که هیچ گونه آسیبی  به لوله چاه و غیره نمی رساند.
تمامی پرسنل این شرکت دارای بیمه های مسئولیت و حوادث میباشند و همچنین مجوز فعالیت در حوزه های فوق برای تمامی پرسنل ساده شده است .
شرکت ونوس تمامی پرسنل خود با منظم به تزریق واکسن کرونا و همچنین آزمایشات هفتگی  جهت تشریف این بیماری نموده است.
لوله باز کنی در محله های مختلف شهر کرج از جمله محله های شمال شهر و شرق و غرب و جنوب و مرکزی در محدوده ی کاری این شرکت است.

لوله بازکنی

هزینه های لوله بازکن ماهدشت

هزینه های لوله بازکنی با توجه به مشکلات ایجاد شده برای لوله فاضلاب شما متفاوت خواهد بود.
در شرایطی ممکن است مشکل گرفتگی لوله شما مربوط به کل ساختمان و یا تنها منزل شما باشد در چنین شرایطی خدمات برای شما تفاوت خواهد بود.
در ادامه این تفاوت هزینه های ارائه شده نیز یکسان نمی باشد.
چنین گاهی ممکن است مشکل مربوط به گرفتگی لوله های  ماهدشت شما بسیار سخت و غیرقابل حل واقع شود.
در چنین حالتی خدمات باید به صورت پیشرفته و طی ساعت های متوالی انجام شود تا مشکل به وجود آمده برای شما به صورت کامل از بین برود.

قیمت لوله باز کنی ماهدشت

هزینه باز کردن لوله  بستگی به نوع کاری که لوله باز کن ماهدشت انجام میدهد تعیین میشود. همچنین اگر مدت زمان باز کردن لوله طولانی شود باعث افزایش هزینه می‌شود. قیمت های هر کاری که لوله باز کن انجام میدهد توسط اتحادیه از قبل تعیین شده است.

خدمات لوله بازکنی ماهدشت

تخلیه چاه با دستگاه مکنده قوی انجام میشود.

لوله بازکنی ماهدشت به صورت فوری و شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

لوله بازکنی ماهدشت انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف می‌کند.

لوله باز کنی علاوه بر برطرف کردن گرفتگی ها کار لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان را انجام میدهد.

تشخیص ترکیدگی ماهدشت لوله با دستگاه توسط لوله باز کنی انجام میشود.

نم و رطوبتی که در ساختمان  ایجاد شده است را برطرف میکند.

گرفتگی سرویس ایرانی و فرنگی را برطرف می‌کند.

کار حفر چاه فاضلاب و ترمیم و تعمیر چاه را هم انجام میدهد.

می‌تواند بوی بد فاضلاب را برطرف کند.

لوله بازکنی
فهرست
تماس باما