لوله بازکنی در چهارباغ کرج

لوله بازکنی ورفع گرفتگی لوله چهارباغ

قسمت زانویی سینک ظرفشویی ، چاه توالت، چاه حمام، لوله فاضلاب به علت های مختلفی دچار گرفتگی می شود و در نتیجه باعث عدم کشش آب و فضولات می گردد.نیاز به لوله بازکنی

درآوردن اشیا از لوله طلاو...چهارباغ

درآوردن اشیاء از لوله فاضلاب و چاه,لوله بازکنی,تخلیه چاه,بیرون آوردن اشیا قیمتی از لوله,درآوردن گوشی از لوله توالت,درآوردن اشیاء و وسایل از لوله با دستگاه

تشخیص دقیق محل چاه جهارباغ

با امکانات مدرن و تجهیزات جدید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محل دقیق چاه فاضلاب شما را پیدا خواهیم کرد .

لوله بازکنی فاضلاب

به عمل کندن اصولی زمین با اهداف از پیش تعیین شده، توسط دست و یا توسط ابزار پیشرفته (هیلتی) حفر چاه نو می گویند.

شماره های تماس

همراه : 09105429688

تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی در چهارباغ

در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیم قرن تجریه در حال فعالیت می باشد. در کمترین زمان ممکن به شما شهروندان عزیز سرویس های مورد نظرتان را ارائه می دهد.
09105429688
خدمات فنی خدمات ونوس با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و با بهره گیری از امکانات و دستگا ههای روز دنیا ،در زمینه لوله بازکنی و خدمات حفر چاه و لجن کشی،لایروبی چاه و … توانسته سوابق درخشانی را جمع اوری نماید.

با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

ضمانت ما حسن انجام کارو  داشتن سابقه طولانی می باشد.

لوله بازکنی کرج

هرآنچه را  که از خدمات فنی خدمات ونوس کرج می خواهید

تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله به کمک دستگاه نشت یاب حرفه ای , تشخیص پر شدن چاه فاضلاب , تشخیص دقیق محل چاه فاضلاب و چاه آب با پیشرفته ترین دستگاه ها,تخلیه چاه فاضلاب به کمک دستگاه های مکانیزه , تعمیر چاه فاضلاب و … از خدمات تیم لوله بازکنی خدمات ونوس کرج می باشد.

لایروبی چاه فاضلاب

به عمل خارج کردن خاک، سنگ . مواد جامد از چاه که باعث گرفتگی و پر شدن چاه می گردد لایروبی چاه گفته می شود.

پس از تخلیه چاه، جهت ترمیم و بازسازی اصطلاحا چاه مرده را زنده کنیم، باید مواد چسبیده به دیواره چاه را از بین ببریم

لوله کشی آب و فاضلاب

لوله کشی بدون هیچ ریخت و پاش و کثیف کاری را میتوانید به دست تعمیرکاران خدمات ونوس کرج بسپارید تا با بالاترین سرعت انجام دهند ، در هر منطقه ای که شما باشید میتوانید از خدمات ما در هر زمینه ای بهره مند شوید.

رفع بوی بد چاه و فاضلاب کرج

بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه معمولا به دلیل پسماند غذاها ایجاد می شود. وقتی ظرف ها را می شویید باقی مانده غذاها در لوله ها گیر می کند و در طول زمان بوی تعفن وحشتناکی ایجاد می کند. باکتری ها و قارچ ها نیز باعث این بوی نامطبوع داخل لوله فاضلاب می شوند.رفع بوی بدچاه و فاضلاب را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

تخلیه چاه

شرکت فنی خدمات ونوس کرج فعال در زمینه تخلیه چاه کرج، به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه می کند. این شرکت با دارا بودن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می کند.تخلیه چاه را به خدمات فنی خدمات ونوس بسپارید.

رفع نم و رطوبت

همیشه سعی بر این بوده که دیوار های ساختمان را طوری ساخته  تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنند زیرا نم و رطوبت خسارت جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می کند.

لوله بازکنی یا رفع گرفتگی لوله کرج

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور لوله بازکنی است که برخی آن را لوله بازکن برقی یا فنر برقی می گویند.لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا، لوله های مسی، لوله های پلیتن با فنر لوله بازکن و واتر جت و انواع دستگاه های پیشرفته

حفر چاه

در بسیاری در اوقات دیده شده چاهی که حفر شده بعد از چند وقت ریزش کرده و از بین میرود ، اما مهم تر از همه خطرات آن است که اگر عمیق هم باشد ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد

رفع گرفتگی توالت فرنگی

روش بازکردن لوله توالت فرنگی با فنر و دستگاه یا پمپ تراکم هوا و واتر جت یا بصورت روشهای خانگی انجام می شود. بازکردن لوله توالت فرنگی در شرایطی بسیار آسان  و راحت می باشد.

درباره شرکت خدمات فنی خدمات ونوس کرج

بارها گفته شده که محلول شیمیایی و به ویژه اسید بسیار خطرناک است و میتواند به دستگاه تنفسی شما آسیب برساند.

همچنین غلظت بالای این مواد به سادگی با خاصیت خورندگی سبب پوسیدگی و از بین رفتن اتصالات لوله کشی فاضلاب ساختمان شما می گردد که خسارات بسیار سنگینی را به بار خواهد آورد.

پیشنهاد ما در هر شرایط استفاده نکردن از این محلول ها است چرا که آسیب بیشتری نسبت به منفعتشان به شما وارد میکنند. بهترین کار استفاده از لوله بازکنی توالت با فنر برقی است.

لوله بازکنی کرج
0
رضایتمندی مشتریان
0
کیفیت خدمات
0
سرعت عمل
0%
قیمت مناسب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیازمند تخصص و تجهیزات حرفه ای می باشد. یکی از مشکلات رایج در ساختمان ترکیدگی لوله و ایجاد نم و رطوبت در سقف و دیوار ها می باشد. در این راستا می باست به صورت اصولی و با استفاده از روش های دقیق محل دقیق ترکیدگی و یا نشتی لوله ها تشخیص داده شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اگر تنها با تکیه بر تجربه و وسایل قدیمی انجام شود میتواند باعث هزینه های اضافی و صرف زمان زیاد برای تشخیص ترکیدگی لوله شود. گروه اسما تشخیص با استفاده از دستگاه های به روز آمریکایی اقدام به تشخیص محل ترکیدگی لوله در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه خطایی می کند تا آسودگی خیال و راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

پرسنل و تکنسین های اسما تشخیص آموزش های تخصصی جهت کار برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با دستگاه های به روز دنیا را دیده اند تا بتوانند اطمینان شما عزیزان را بدست بیاورند و هرگونه نم و رطوبت ، نشتی و ترکیدگی لوله را تشخیص بدهند و آن را به صورت 100 درصدی و مادام العمر با ضمانت برطرف نمایند.

نحوه کار دستگاه های شناسایی و تشخیص ترکیدگی لوله به این صورت است که امواج صوتی ناشی از خروج آب از لوله را دریافت میکنند و از این طریق محل دقیق آن را شناسایی میکنند علاوه بر محل دقیق قادر به تشخیص میزان و عمق ترکیدگی لوله نیز هستند در نتیجه سرعت کار افزایش و دقت انجام بالا می رود.

تشخیص ترکیدگی لوله

لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و زیاد شدن منازل مسکونی که بیشتر آنها به صورت آپارتمان است ، مشکلات لوله و گرفتگی آن جز مَشکلات روز مره این ساختمان هاست. که علت هایه آنها عبارت است از شیب نادرست لوله ،لوله کشی اشتباه ، افتادن اشیا و مصالح در لوله ،رسوب گرفتن لوله و غیره، شرکت در ونوس سرویس به صورت تخصصی تمامی گرفتگی ها و مسدود شدن لوله ها رو با دستگاهایه پیشرفته بدون خرابی و آسیب رفع میکند . که مورد استقبال مشتریان گرامی واقع گردیده است. از مزیت هایه بیشتر شرکت ونوس به نرخ پایین و رضایت صد در صدی مشتری نیز میتوان اشاره کرد . لوله بازکنی را به ما بسپارید.

این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص لوله بازکنی چهارباغ و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به رفع آن می نماید . متخصصین با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، فنرهای فولادی سر مته دار ، پمپ تراکم هوا و …می توانند تمامی لوله ها را اعم از لوله آشپزخانه – لوله کف شور – لوله توالت – لوله حمام – لوله های خط ساختمان – لوله های کارخانجات و … و حتی لوله های از جنس فولاد – آهن و سیمانی به طول ۱ تا ۱۰۰ متر را باز کنند. باز نمودن گرفتگی لوله های فاضلاب و … تخصص فنی می خواهد که ما آن را تضمین میکنیم.

دستگاه لوله بازکنی چهارباغ

لوله بازکنی و تخلیه چاه مناطق کرج.09105429688

بازکردن لوله درچهارباغ

آیا تاکنون لوله های آب یا فاضلابتان دچار مشکل شده است؟ آیا گرفتگی لوله و یا نشت آب از لوله باعث آب گرفتگی آشپزخانه و اتاقتان شده است؟ آیا دیواره های خانه تان نم و رطوبت دارد؟ آیا کف ساختمانتان ترک خوردگی و نشست کرده است؟ لوله بازکنی چهارباغ و رفع گرفتگی لوله هایتان را از شرکت نوین تنها با یک تماس بخواهید. گرفتگی لوله ها و اتصالات درون آشپزخانه ها، حمام ها، سرویس های بهداشتی، موتورخانه ها همه و همه را در اسرع وقت شرکت نوین برایتان رفع می کند. با در دست داشتن افراد با تجربه و متخصص و همچنین ابزار های مناسب این کار به راحتی گرفتگی لوله ها را بدون بروز حادثه و تحمیل خسارت، باز خواهد کرد. اگر لوله های ساختمان شما هم دچار مشکل شده و یا از گرفتگی لوله های فاضلاب رنج می برید، شرکت برای کمک به شما آماده است.

لوله بازکنی چهارباغ فوری در کمترین زمان، لوله بازکنی حرفه ای توسط نیروی مجرب، لوله بازکنی شبانه روزی در هر زمان از شبانه روز حتی نیمه شب، لوله بازکنی تخصصی به وسیله نیروی متخصص، لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا، لوله بازکنی حرفه ای با استفاده از دستگاه مخصوص، رفع گرفتگی لوله با فنر لوله بازکن، بازکردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، لوله بازکنی خانگی، رفع گرفتگی انواع لوله، بازکردن گرفتی سینک ظرفشویی، رفع گرفتگی چاه توالت، از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام، بازکردن گرفتگی لوله های کوچک و بزرگ با دستگاه مخصوص لوله بازکنی، استفاده از ژنراتور و دستگاه تراکم هوا و فنر لوله بازکن، لوله بازکنی تضمینی با کمترین هزینه از خدمات شرکت ماست

مزیت استفاده از روش لوله بازکنی با فنر

فنر لوله بازکنی در چهارباغ

فنر لوله بازکنی در چهارباغ

  • این روش برای تمامی انواع گرفتگی ها به خاطر انعطاف بالای فنر کار امد بوده و رایج ترین روش تمامی شرکت های لوله بازکنی وتخلیه چاه می باشد.
  • اگر گرفتگی درون لوله از جنس شیشه و یا از جنس سخت باشد فنر ان را با نیروی فنر طبق قانون فیزیک خورد میکند و لوله را باز میکند.
  • فنر در روش لوله بازکنی با فنر می تواند تمامی پرز ها و ریشه های احتمالی را به داخل خود کشیده و گرفتگی را برطرف کند.
  • سر فنر های لوله بازکنی به صورتی ساخته می شود تا هرگونه گرفتگی را تخریب کرده و حرکتی به سمت جلو داشته باشند و تمامی اشیا را از سر راه خود بردارند.
  • روش لوله بازکنی با فنر برای گرفتگی های سخت بسیار کاربرد دارد قسمت سر فنر قابل تغییر برای انواع گرفتگی ها می باشد.
  • در روش لوله بازکنی با فنر برای انواع مکان ها فنر های مخصوص با طول ها متفاوت استفاده می شود برای مثال در لوله های ظرفشویی از فنر های باریک و در لوله های بلند فاضلاب از فنر های کلفت تر استفاده می شود که تخصص لوله بازکن در این امر دخیل می باشد

قیمت چاه بازکن چهارباغ

قیمت لوله بازکنی چهارباغ هر ساله توسط اتحادیه لوله بازکنی لوله بازکنی چهارباغ اعلام می گردد و همه شرکتها موظف به اجرای قانون می باشند وقتی اتحادیه قیمت لوله بازکن در لوله بازکنی چهارباغ را اعلام می کند بسیاری از شرکت ها جهت حفظ مشتری با قیمت کمتر اقدام به لوله بازکنی در لوله بازکنی چهارباغ می کنند که شرکت ما نیز جزء آن دسته از شرکت ها می باشد.

مهترین عواملی که در قیمت لوله بازکنی در لوله بازکنی چهارباغ تاثیر می گذارد؟

  • تعداد لوله هایی که در ساختمان دچار گرفتگی لوله شده اند منظور این است که باز کردن هر کدام از لوله ها اجرت جداگانه ای دارد
  • شدت گرفتگی نیز در قیمت لوله بازکنی در چهارباغ تاثیر گذار است
  • از چه روشی برای لوله بازکنی در چهارباغ استفاده نموده است ( فنر،تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و …)
  • مدت زمانی که سرویس کار مشغول به کار بوده چون بعضی از گرفتگی ها ممکن است علتش از سیمان یا قیر بوده که نیازمند زمان بیشتری است
  • طول لوله فاضلاب و مقدار فنر استفاده شده برای باز کردن لوله فاضلاب
    نیاز به تخریب جهت باز کردن لوله داشته باشد یا نه

تخلیه چاه در چهارباغ

تخلیه چاه چهارباغ یکی از اورژانسی ترین خدمات چاه فاضلاب در شهرهای بزرگ همچون چهارباغ می باشد. چرا که در بیشتر مناطق چهارباغ سیستم فاضلاب شهری، اگو به صورت کامل وجود ندارد. و یکی از مسائلی که امروزه در پایتخت با آن روبرو هستیم ، تخلیه چاه هنگام پر شدن چاه فاضلاب می باشد.

تخلیه چاه چهارباغ

تخلیه چاه چهارباغ

با سپردن کار تخلیه چاه چهارباغ به نیروهای ایران لوله، این اطمینان را به شما می دهیم. به علت بی واسطه بودن خدمات با کمترین هزینه و در کمترین زمان خدمات دریافت خواهید کرد. فقط بایک تماس آماده اعزام تانکر تخلیه چاه به سراسر چهارباغ هستیم.

آخرین تجهیزات روز برای تخلیه و لایه روبی چاه را فقط در شرکت نوین پیدا می کنید. ما برای هر نوع تخلیه چاه فاضلاب، سپتیک تانک، چاه جذبی، استخر از پمپ مجزا مخصوص نوع تخلیه را درنظر گرفته ایم، تا ضریب رضایت شما عزیزان را به 100% برسانیم.

ما بازدید و مشاوره رایگان چاه فاضلاب در چهارباغ ارائه میدهیم. سرویسکاران ما قبل از تخلیه‌ و حفر چاه، بازدید رایگان انجام می دهند. پس از بازید، و تشخیص دقیق مشکل، جزئیات کار و هزینه را به مشتری اعلام میکنیم.

تخلیه چاه چهارباغ با پمپ لجن کش و مکنده با ماشین بزرگ و کوچک مخصوص چاه های که معمولا” میزان لجن آنها بیشتر است. بصورت تضمینی و تخصصی با رعایت ایمنی کار کاملا اصولی و بدون کثیفی. البته اگر چاه شما دارای ریزش شده باشد تیم حرفه ای شرکت نوین با بالاترین درصد ممکن عملیات خالی کردن چاه و ترمیم ریزش را نیز انجام میدهد.

علل زود پر شدن چاه فاضلاب ساختمان

یکی از علل ساده و اولیه زود پر شدن چاه فاضلاب مصرف زیاد آب در ساختمان است. همواره پیشگیری بهتره. می توانید با صرفه جویی در مصرف آب از هزینه های تخلیه چاه جلوگیری کنید. مخصوصا به کودکان آموزش ها و توصیه های لازم درباره مصرف درست و کمتر را بدهید. چون معمولاً کودکان اگر نظارتی بر آنها نباشد، در مصرف آب زیاده روی می کنند.

تخلیه چاه شبانه روزی چهارباغ

تخلیه چاه شبانه روزی چهارباغ ونوس

  1. در هنگام شستشو موادی مانند انواع شوینده ها و چربی وارد چاه فاضلاب می شود. این مواد در کف و روی دیواره چاه فاضلاب رسوب می کنند. در بلند مدت این رسوبات مانع از جذب آب فاضلاب می شود.
  2. ریختن باقی مانده و چربی و روغن غذا به داخل سینک ظرفشویی
  3. زیاده روی در مصرف آب
  4. خراب بودن شیرآلات ساختمان و چکه کردن دائمی شیر آب
  5. در زمین های غیر ماسه ای جذب آب در خاک کمتر است. به همین علت، چاه زودتر پر می شود.
  6. چاه انباره نداشته باشد. و یا عمق چاه کم باشد.

وقتی چاه پر می شود ما باید چاه را تخلیه کنیم علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده و منجر به تخلیه چاه می شود. از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است.

خدمات شرکت در زمینه تخلیه چاه چهارباغ

  • استفاده از تانکر 6000 لیتری و 8000 لیتری در تخلیه چاه چهارباغ
  • استفاده از پمپ لجن کش و ساکشن در هنگام تخلیه چاه چهارباغ
  • استفاده از بروزترین ابزار آلات در هنگام تخلیه چاه چهارباغ
  • استفاده از نیروی کار با تجربه و متخصص در این زمینه
  • تخلیه مکانیزه چاه بصورت ۱۰۰% تضمینی و لوله بازکنی چهارباغ
  • لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
  • تشخیص دقیق محل درب چاه و باز و بسته کردن درب چاه
  • طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش چاه
  • تخلیه چاه چهارباغ شبانه روزی و بصورت 24 ساعته

هزینه تخلیه چاه در چهارباغ چقدر می باشد؟

تمامی شرکت های مجاز و معتبر تخلیه چاه چهارباغ و لوله بازکنی چهارباغ موظف هستند که بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه آهنکاران از مشتریان خود هزینه دریافت کنند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه چهارباغ دارای مقدار ثابت و معینی بین تمامی شرکت می باشد.

هر ساله قیمت تخلیه چاه توسط قیمت اتحادیه مشخص می شود و تمامی شرکت ها موظف هستند که بر اساس نرخنامه از مشتری هزینه دریافت کنند. ما برای جلب رضایت مشتریان زیر قیمت اتحادیه در زمینه تخلیه چاه چهارباغ هستیم و هزینه تخلیه چاه چهارباغ به عوامل بسیاری وابسته است که مهمترین آن

  • میزان شلنگ مورد نیاز برای تخلیه چاه چهارباغ یعنی میزان فاصله ای که ماشین تا درب چاه فاضلاب
  • نحوه درخواست ماشین فاضلاب در ظرفیت 6000 و 8000 که قیمت هرکدام فرق می کند.
  • انتخاب ماشین لجن کش و یا ماشین آبکش که هزینه هرکدام فرق می کند ( ماشین لجن کش علاوه بر لجن آب را نیز خالی می کند اما ماشین آبکش که از اسمش پیداست فقط آب را خالی می کند)
  • مقدار شلنگ خوری و مسیر تخلیه چاه چهارباغ ونوس

همگی از پارامترهای مهم در انتخاب تخلیه چاه چهارباغ و لوله بازکنی چهارباغ می باشد بسیاری از شرکت ها اقدام به سوال کردن هزینه تخلیه فاضلاب می کنند اما فقط قیمت برای آنها مهم است در انتخاب ماشین نمی پرسند، از چه پمپی برای تخلیه می خواهد استفاده کند سوال نمی کنند و اقدام به انتخاب شرکت مورد نظر می کنند شاید اولش فکر کنند که با قیمتی ارزان تخلیه فاضلاب چهارباغ را انجام داده اند ولی بعد از تحقیق متوجه می شوند که در انتخاب نوع ماشین و پمپ دچار اشتباه شده اند چون قیمت برای آنها مهم بود و کیفیت برایشان مهم نبوده است از انتخاب خود پشیمان می شوند.

1-هزینه تخلیه چاه فاضلاب ونوس چقدر می باشد؟

تمامی شرکت های مجاز و معتبر تخلیه چاه کرج موظف هستند که بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه اهنکاران از مشتریان خود هزینه دریافت کنند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه فاضلاب کرج دارای مقدار ثابت و معینی بین تمامی شرکت می باشد.

حجم و نوع تانکر ماشین تخلیه چاه،حجم چاه فاضلاب،نوع پمپ مورد استفاده برای تخلیه،تعداد سرویس و متراژ شیلنگ تخلیه از پارامتر های تاثیر گذار بر هزینه تخلیه چاه فاضلاب هستند و هزینه ها پس از ارزیابی های انجام شده توسط فنی کاران یاسان از موارد ذکر شده و مورد تایید اتحادیه به طور دقیق محاسبه می شوند.

2-علائم نشاندن دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

 

 

 

3-چگونه محل درب چاه فاضلاب را پیدا کنیم؟

 

4-ایا دستگاهی برای پیدا کردن محل درب چاه وجود دارد؟

 

5-میزان عمر مفید یک چاه فاضلاب چقدر می باشد؟

 

6- روش تخلیه چاه به طور کامل چیست؟

 

 

7-مزایای تخلیه چاه به موقع

 

 

تضمین مهارت لوله بازکنی
تضمین قیمت لوله بازکنی
بدونه تعطیلی

جهت تماس کلیک کنید

لوله بازکنی

ممکن است هر کسی در منزل خود نیاز به لوله بازکنی پیدا کند این شرایط ربطی به قدیمی بودن خانه و یا نو بودن ندارد و ممکن است برای هر خانواده ای پیش آید.
شرکت لوله بازکنی دکتر لوله دارای بخش های متعددی از جمله لوله بازکنی، تخلیه چاه ،حفر چاه می باشد.
شرکت دکتر لوله از سال1360فعالیت خود را به صورت یک شرکت خدماتی آغاز نموده است.
ما دارای ماشین‌آلات سنگین بسیاری و همچنین نیروهای بسیار متخصص که دوره های مربوط به لوله بازکنی ،تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی و غیره رااز مراکز معتبر دریافت نموده اند.
این شرکت زیر مجموعه اتحادیه میباشد و تمامی قیمت های خود را پایین‌تر از قیمت اتحادیه به مشتریان اعلام می نماید تا رضایت مندی بیشتر مشتریان با توجه به شرایط تورمی جامعه را ایجاد نماید .
شرکت دکتر لوله دارای گواهینامه های بین المللی مربوط به سیستم مدیریت فرایند و همچنین ایزو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ می باشد.
تمامی فعالیتهای این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی که هیچ گونه آسیبی  به لوله چاه و غیره نمی رساند.
تمامی پرسنل این شرکت دارای بیمه های مسئولیت و حوادث میباشند و همچنین مجوز فعالیت در حوزه های فوق برای تمامی پرسنل ساده شده است .
شرکت دکتر لوله تمامی پرسنل خود با منظم به تزریق واکسن کرونا و همچنین آزمایشات هفتگی  جهت تشریف این بیماری نموده است.
لوله باز کنی در محله های مختلف شهر تهران از جمله محله های شمال شهر و شرق و غرب و جنوب و مرکزی در محدوده ی کاری این شرکت است.

لوله بازکنی

هزینه های لوله بازکن

هزینه های لوله بازکنی با توجه به مشکلات ایجاد شده برای لوله فاضلاب شما متفاوت خواهد بود.
در شرایطی ممکن است مشکل گرفتگی لوله شما مربوط به کل ساختمان و یا تنها منزل شما باشد در چنین شرایطی خدمات برای شما تفاوت خواهد بود.
در ادامه این تفاوت هزینه های ارائه شده نیز یکسان نمی باشد.
چنین گاهی ممکن است مشکل مربوط به گرفتگی لوله های شما بسیار سخت و غیرقابل حل واقع شود.
در چنین حالتی خدمات باید به صورت پیشرفته و طی ساعت های متوالی انجام شود تا مشکل به وجود آمده برای شما به صورت کامل از بین برود.

قیمت لوله باز کنی

هزینه باز کردن لوله بستگی به نوع کاری که لوله باز کن انجام میدهد تعیین میشود. همچنین اگر مدت زمان باز کردن لوله طولانی شود باعث افزایش هزینه می‌شود. قیمت های هر کاری که لوله باز کن انجام میدهد توسط اتحادیه از قبل تعیین شده است.

خدمات لوله بازکنی

تخلیه چاه با دستگاه مکنده قوی انجام میشود.

لوله بازکنی به صورت فوری و شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

لوله بازکنی انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف می‌کند.

لوله باز کنی علاوه بر برطرف کردن گرفتگی ها کار لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان را انجام میدهد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه توسط لوله باز کنی انجام میشود.

نم و رطوبتی که در ساختمان  ایجاد شده است را برطرف میکند.

گرفتگی سرویس ایرانی و فرنگی را برطرف می‌کند.

کار حفر چاه فاضلاب و ترمیم و تعمیر چاه را هم انجام میدهد.

می‌تواند بوی بد فاضلاب را برطرف کند.

فهرست
تماس باما